Härlig helg!

Det är minst sagt vad man kan kalla den här helgen för! Den här helgen har jag inte jobbat, inte behövt gått upp tidigt och inte kännt mig helt uppbokad, den här helgen har verkligen vart underbar. Det började i lördags, jag och min faster Sussie var redan klockan 10 på morgonen på ett spinning pass som Kristin höll i, super roligt! Sen direkt efter så åkte jag och en av mina bästa vänner Linda in till Stockholm för lite present shopping, och jaa.. efter ett tag så hittade vi vad vi ville ha +lite nya saker till garderoben! :) Sedan på kvällen var det middag hos familjen Pärni, alltid lika trevligt.
Och så idag så sov jag ända till klockan halv elva, jag kan knappt förstå det själ, haha. Sen fixade jag mig, åkte in till Norrtälje och handlade blommor sen kom Sussie och Kjelle och hämtade mig, vi åkte till Gribby där Kristin bjöd på tårta och fika hon fyllde ju 25 för några dagar sen.
Hur härlig låter inte den här helgen?
Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0