Back on Track

Hallå bloggen! Äntligen uppdatering, vilken vecka det har vart för mig! Lite upp och ner kan man säga. Det började med att i söndags kände jag mig hängig, jag fick feber och ont i huvud, nacke och hals. På måndagen stannade jag hemma ifrån skolan eftersom jag hade 40 graders feber, jag vaknade senare den eftermiddagen med utslag över hela kroppen, och jaa det var verkligen hela kroppen! Jag svimmade och mådde illa några gånger, vi åkte in till sjukhuset för att kolla vad utslagen var för något dom på sjukan sa att det kunde vara körtelfeber och att om det inte blev bättre skulle vi på tisdagen åka in till vårdscentralen.. Vi åkte in på tisdagen men inte till vårdcentralen utan till akuten, där lags jag in med dropp, syrgas och blodtrycksmätare... Halsen hade svullnat igen på mig, händerna hade svullnat och jag var i stort sett helt borta. Efter många timmar, många sprutor och många suckanden ifrån mig så fick jag åka hem med diagnosen- Allergisk chock. Tydligen så var det mycket farligare än vad jag trodde det vart och några timmar till hade kanske kunnat lett till *piiiiiiiiiiiiiiiip* eftersom jag höll på att kväva mig själv. Vi ska tillbaka om 6 veckor och ta mera prover om vad jag är allergisk mot, jag har helt ärligt inte en blekaste aning om vad det kan vara. Lite läskigt faktist eftersom nu vågar jag knappt äta någonting alls, nåja. Jag gick i skolan igen på fredagen och jag måste säga att jag var helt slut när jag kom hem! Fortfarande är jag inte helt återställt men äter starka tabletter.. ; )
Det var min lilla sjukhus vistelse..


Kommentarer
Postat av: Hanna

hoppas att du mår bättre nu :)<3

2009-03-18 @ 20:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0