...

Ja, det här med rubriker är allt bra svårt! Haha..
Nåja, nu ska jag göra i ordning mig för att gå ut och sälja lite lax i området, på med det glada leéndet och den söta klänningen, de röda lackskorna och... nej inte riktigt va, fast kanske det söta leéndet. :p Sen ska jag nog ner till Tina och Anders (min faster och farbror), dom har åkt till Idre idag och jag fick jobbet som postsamlare, blommvattnare och kattmatare, på köpet fick jag ju också huset! Tänkte gå in mina nya klackar idag också för den som ville veta.
En annan sak, det här är första helgen på jag vet inte huuuuuur länge som jag är ledig en hel helg, faktiskt så har jag vart ledig en hel vecka, en hel vecka utan jobb. det är svårt att förstå. menmen, i morron börjar en ny vecka och som det ser ut nu så jobbar jag Onsdag, lördag kanske söndag, eller jag tror det var så?!
Hur ser eran söndag ut?


min katt i en vecka :)

Kommentarer
Postat av: Z A N D R E A ´s värld [Tävling pågår!]

Så sööt kisse : D hihi!



sv: jag tyckte helt klart rätt låt vann, även om jag gärna hade sett HEAT vinna :) Men Malene kommer ju från sandviken (precis som jag) så då blev man sjutk glad när hon vann :D det trodde man ju inte faktist. Vad tyckte du själv?



KRam : )

2009-03-15 @ 11:22:23
URL: http://zandrea.blogg.se/
Postat av: Afrobelita

Jaaa ellerhur och solen skiiner =)=)

Jag vet inte riktigt vad som händer, väntar på att killen ska sluta jobba så får vi se=)



Vad söt katt hihi. Hoppas det går bra med laxförsäljningen!!

2009-03-15 @ 12:00:12
URL: http://afrobelita.blogg.se/
Postat av: mellen

hahaha nej han e ganska stor ;) å klumig

2009-03-15 @ 12:12:06
URL: http://mellen.inc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0