Livet det leker!

Ojj, dålig uppdatering här tycker jag. Nu blir det skärpning... Vet ni hur undervar min dag har vart? Så häääääär underbar! Idag har det ju verkligen vart vår väder och sen så var det ju sista dagen på praoen och jag hár just fått klartecken att jag troligtvis får mitt sommarjobb! :) Jag ska snart beställa tågbiljetter tills jag åker ner till älskade kusin Hanna i Norrköping den 17:e, och på söndag åker jag till Idre med konfirmationen, Kan det bli bättre?? Nåja, nu ska jag ner till faster och så tänkte jag städa Emmas rum, fråga mig inte varför men jag är bara så sugen på att städa.. :p 
Puss på er!

 
Hanna och jag sommaren 08

Kommentarer
Postat av: Kusin

fy fan vilken bild :p

det kommer bli as kul när du kommer :)<3

ha det bra i Idre :)

2009-03-20 @ 22:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0