Shopping sugen..

Sitter och tänker på att nästa vecka kommer att bli rå skön, vi har prao och jag ska vara nere på lågstadiet i skolan så alltså jag har två minuter till min prao. Jag börjar 08.20 men slutar redan klockan 13.10 så det blir kort dagar för mig. Men nästa vecka måste jag passa på att plugga i kapp lite av det jag missat under den här veckan jag vart sjuk..
En annan sak. Vet ni vilket sug av shopping jag har just nu? tänk att gå in på Gina Tricot och bara shoppa loss, tyvärr så har jag inte så mycket pengar, men något skulle det väll alltid blit :) Kristina kommer hit snart, vi ska kolla på melodifestivalen och mysa. Funderar på att försöka få med henne till Stockholm i morron : ) Jag vill handla nya skor och vår kläder.. Nåja, nu ska jag tända brasa och kanske göra det lite mycigt, melodifestivalen börjar snart!!



Kommentarer
Postat av: attis

Tycker det är en underbar gammal låt.

Kram

attis

2009-03-15 @ 10:34:11
URL: http://attisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0