Underbar dag!

hej och hallå bloggen!
Nu sitter jag i skolan och skriver lite dagbok över hur dagen har vart. Idag är det varkligen en underbar dag, tycker ni inte? Solen skiner och det är inga sura miner. Jag fick just tillbaka min må bra uppsats gissa om jag blev förvånad över hur bra hon tyckte den var! :) Idag hade jag även en egen lektion för förskoleklassen, jag fick en idé när jag stod i duschen i morse. Jag läste en bok, utan att visa bilder eller säga vad den hette. Utifrån det fick dom rita en egen bild av det jag läst. Dom fick också skriva en egen rubrik och sen berätta om bilden. Boken handlade om regnbågen och det var några barn som besökte regnbågemålaren. Många härliga färgglada bilder blev det! :) Nåja, i dag ska jag jobba börjar klockan 15.00 och stänger sen ikväll ska jag nog ner till Tina och Anders, hus och kattvakt är jag ju. och vet ni, det finns en ganska stor chans att Smilla ska ha kattungar! (Det är Smilla som är katten på min heather) Hur har eran dag vart, har ni haft lika fint väder som hos oss i Norrtälje?
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

åå, fanken va najjs, proffsig du e då med lektionen där:) ååh, i sthlm idag var de absolut igen snö nånstans! och norrtälje ligger ju en vecka efter sthlm så om en vecka så :D

2009-03-18 @ 18:55:41
URL: http://liindajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0